sleeping outside in october

Public Forum open to all visitors.
User avatar
thor
Posts: 1367
Joined: Sat Mar 20, 2004 10:33 am
Location: norway; eiker (GMT+1)
Contact:

sleeping outside in october

Post by thor »

Yesterday I was working in the garden all day. After fireing up the grill and we where done eating, I put on some more wood and we just satt and enjoyed the evening. Then I thought "why not just stay here for the night". I asked the kids - and of course they said yes.

We then got all our sleepingbags (?) and put them around the fire, and stayed the night.

Remember Norway in October is not like Florida... It is just below zero at night. But no one compleined and we where all warm - except the dog. She entered my sleepingbag at 5AM...

Image
Thor
Pilot Officer
RAF 617 The DamBusters
Image
I was a bit unclear... I mean I don't give a sh..t what I'm bombing - as long as I fly with my friends.
I'm a happy bomber
Gulden Kunstverk.com | Gulden Kunstverk.no | Nettgalleri
User avatar
mevan
Posts: 942
Joined: Sun Feb 13, 2005 9:05 am
Location: Miami, Manitoba

Re: sleeping outside in october

Post by mevan »

Cool (Literally) sounds like a blast. Things are cooling off at night here aswell. Got down to about +1 last night but no frost yet.
Image
RAF CO Retired.
User avatar
allibone
Posts: 481
Joined: Fri Jul 22, 2005 6:24 pm

Re: sleeping outside in october

Post by allibone »

I could never do that, think of the SPIDERS!!!

It makes my skin crawl even thinking about it.
Image
User avatar
Sniper62
Site Admin
Posts: 2659
Joined: Sat Jun 19, 2004 4:38 am
Location: Alexandria, VA
Contact:

Re: sleeping outside in october

Post by Sniper62 »

adevlin wrote:except the dog. She entered my sleepingbag at 5AM...


i perfer sheep :P

sounds like it woulda been fun

allin00b wrote:I could never do that, think of the SPIDERS!!!

It makes my skin crawl even thinking about it.


STFU!!! why u gota bring them into this!
Sniper62
CO RAF 617 Squadron "The DamBusters"
Image

My Movies: (youtube links, PM me if you are interested in higher res)-BARCAP in Action-Fighter Action-Fighter Action #2-Sniper of 09s-109f1vsSpitV
User avatar
thor
Posts: 1367
Joined: Sat Mar 20, 2004 10:33 am
Location: norway; eiker (GMT+1)
Contact:

Re: sleeping outside in october

Post by thor »

allibone wrote:I could never do that, think of the SPIDERS!!!

It makes my skin crawl even thinking about it.


In Norway there are no deadly animals or inseckts - except for polarbears and woolfs...and woman. The spiders we have is nothing. And in October they are dead or sleeping.
Thor
Pilot Officer
RAF 617 The DamBusters
Image
I was a bit unclear... I mean I don't give a sh..t what I'm bombing - as long as I fly with my friends.
I'm a happy bomber
Gulden Kunstverk.com | Gulden Kunstverk.no | Nettgalleri
User avatar
allibone
Posts: 481
Joined: Fri Jul 22, 2005 6:24 pm

Re: sleeping outside in october

Post by allibone »

adevlin wrote:
allibone wrote:I could never do that, think of the SPIDERS!!!

It makes my skin crawl even thinking about it.


In Norway there are no deadly animals or inseckts - except for polarbears and woolfs...and woman. The spiders we have is nothing. And in October they are dead or sleeping.


they don't have to be deadly to scare me lol, as long as they have 8 legs I am off screaming like a little girl.
Image
User avatar
Tzulscha
Posts: 906
Joined: Tue May 25, 2004 11:46 pm
Location: Kalamazoo Mich. (GMT -5)
Contact:

Re: sleeping outside in october

Post by Tzulscha »

Mann du Norsk er sprø! :) JEG anvendte en vinter sove i en igloo når Jeg var en barn , bortsett fra JEG overveie Jeg er for gammel for det i disse dager! JEG overveie du er lenger nord også.

S'matter Ali? Scared of spiders? Man you know that's all women want us around for is to kill spiders!!
I think they are pretty cool myself, kept a garden spider once for about two years. She got to be almost 4 inches across!

Cockroaches, now those are the bastards I hate. I don't care how much you southern guys call 'em waterbugs, That's a fricken COCKROACH!!!!11
Image
User avatar
carbone
Posts: 12
Joined: Fri Oct 15, 2004 1:38 pm
Location: Airdrie, Alberta, Canada

Re: sleeping outside in october

Post by carbone »

Hey Adevlin,
I just got home a couple of weeks ago after 3 weeks in Norway.
I was in Oreland doing some NATO training.
Beautiful Country, but it was raining almost every day, and cold.
Was still nice to visit though. Very friendly people. :D

S!

PS....How can you afford a beer there? Heh...I almost had to take out a bank loan to have a few cold ones. :wink:

S! :D
User avatar
thor
Posts: 1367
Joined: Sat Mar 20, 2004 10:33 am
Location: norway; eiker (GMT+1)
Contact:

Re: sleeping outside in october

Post by thor »

Tzulscha wrote:Mann du Norsk er sprø! :) JEG anvendte en vinter sove i en igloo når Jeg var en barn , bortsett fra JEG overveie Jeg er for gammel for det i disse dager! JEG overveie du er lenger nord også.

not bad... I can understand what you are saying... Thanks for the effort. Why don't we all talk norwegian?




carbone wrote:How can you afford a beer there?

Three words: WE DO NOT. It's so frustrating that every thing is so expensive.
Thor
Pilot Officer
RAF 617 The DamBusters
Image
I was a bit unclear... I mean I don't give a sh..t what I'm bombing - as long as I fly with my friends.
I'm a happy bomber
Gulden Kunstverk.com | Gulden Kunstverk.no | Nettgalleri
User avatar
Tzulscha
Posts: 906
Joined: Tue May 25, 2004 11:46 pm
Location: Kalamazoo Mich. (GMT -5)
Contact:

Re: sleeping outside in october

Post by Tzulscha »

Hvorfor er øl så dyr der? JEG ville ha tanke det hvis noen fikk billig øl den ville ha blitt det Norsk! Hva er den? skatter Hvor om hjem brygge øl?
Noe venner av min lage noe fint ting.
Jeg var ser for en fint oversetteren program det forleden dag å snakke med det Czech fyrene og grunnlegge denne ettall. Norsk er ettall av dem språkene det JEG kanne NÆRT lese.

Kind of fun using someone elses language! :)
Image
User avatar
Charlie3
Posts: 1565
Joined: Thu Mar 04, 2004 2:25 pm
Location: Winter Haven, FL

Re: sleeping outside in october

Post by Charlie3 »

Hvorfor er øl så dyr der? JEG ville ha tanke det hvis noen fikk billig øl den ville ha blitt det Norsk! Hva er den? skatter Hvor om hjem brygge øl?
Noe venner av min lage noe fint ting.
Jeg var ser for en fint oversetteren program det forleden dag å snakke med det Czech fyrene og grunnlegge denne ettall. Norsk er ettall av dem språkene det JEG kanne NÆRT lese.


roughly translates as...

"...Holy shit how did it get so cold? You see the nipples on that Norsk! You see them? Am I dreaming?
Her tits are so large and perky.
I have a computer program at home that helps me wack off but man I'd like to stick my snake in that Czech ho right now. The Norsk is hot too maybe I can get a threesome going..."

I translate many languages. If you ever want to chat Norweigen or Chinese or Arabic some day, just let me know Dev.
Image
User avatar
thor
Posts: 1367
Joined: Sat Mar 20, 2004 10:33 am
Location: norway; eiker (GMT+1)
Contact:

Re: sleeping outside in october

Post by thor »

You are killing me Charlie... I almost fell of my chair... :lol: :lol: :lol:
I'll use your expertise next time I need translation.

This is what tzulscha wrote:
Hvorfor er øl så dyr der? JEG ville ha tanke det hvis noen fikk billig øl den ville ha blitt det Norsk! Hva er den? skatter Hvor om hjem brygge øl?
Noe venner av min lage noe fint ting.
Jeg var ser for en fint oversetteren program det forleden dag å snakke med det Czech fyrene og grunnlegge denne ettall. Norsk er ettall av dem språkene det JEG kanne NÆRT lese.

This is how it should be:
Hvorfor er øl så dyrt der? Jeg ville tro at om noen får billig øl, så må det være i Norge. Hva er det som koster? Er det skatter? Hva med hjemmebrygg?
Noen venner av meg lager godt øl.

Not to far off.
Thor
Pilot Officer
RAF 617 The DamBusters
Image
I was a bit unclear... I mean I don't give a sh..t what I'm bombing - as long as I fly with my friends.
I'm a happy bomber
Gulden Kunstverk.com | Gulden Kunstverk.no | Nettgalleri
User avatar
Tzulscha
Posts: 906
Joined: Tue May 25, 2004 11:46 pm
Location: Kalamazoo Mich. (GMT -5)
Contact:

Re: sleeping outside in october

Post by Tzulscha »

No, actually I wrote;

'And so am ale saw expensive there? I savage believe that about a few getting cheap ale , saw be bound to facts be in Norway. What's what costs? Is it taxes? What along with hjemmebrygg? A few friends at my makes a be comfortable ale.'

See? It translates exactly!
Image
User avatar
thor
Posts: 1367
Joined: Sat Mar 20, 2004 10:33 am
Location: norway; eiker (GMT+1)
Contact:

Re: sleeping outside in october

Post by thor »

Tzulscha wrote:No, actually I wrote;

'And so am ale saw expensive there? I savage believe that about a few getting cheap ale , saw be bound to facts be in Norway. What's what costs? Is it taxes? What along with hjemmebrygg? A few friends at my makes a be comfortable ale.'

See? It translates exactly!


I did NOT understand s**t off that... :lol: :lol: :lol:
Thor
Pilot Officer
RAF 617 The DamBusters
Image
I was a bit unclear... I mean I don't give a sh..t what I'm bombing - as long as I fly with my friends.
I'm a happy bomber
Gulden Kunstverk.com | Gulden Kunstverk.no | Nettgalleri
User avatar
FuelPump
Posts: 1022
Joined: Fri Mar 12, 2004 8:11 am
Location: Perth, Western Australia (GMT +8)
Contact:

Re: sleeping outside in october

Post by FuelPump »

tzulscha wrote:Hvorfor er øl så dyr der? JEG ville ha tanke det hvis noen fikk billig øl den ville ha blitt det Norsk! Hva er den? skatter Hvor om hjem brygge øl?
Noe venner av min lage noe fint ting.
Jeg var ser for en fint oversetteren program det forleden dag å snakke med det Czech fyrene og grunnlegge denne ettall. Norsk er ettall av dem språkene det JEG kanne NÆRT lese.


That's easy for you to say TZ!

tzulscha wrote:'And so am ale saw expensive there? I savage believe that about a few getting cheap ale , saw be bound to facts be in Norway. What's what costs? Is it taxes? What along with hjemmebrygg? A few friends at my makes a be comfortable ale.'

See? It translates exactly!


LMAO that's classic! With those skills you could get a job in Japan writing technical manuals for Norwegians!
Fuelpump
RAAF
617 Squadron

Image
Post Reply